სხვადასხვა

   პროექტი
აკაკი -საქართველოს მგალობელი ბულბული
(პროექტის გაგრძელება)
პროექტის ხელმძღვანელები:
პედაგოგები:
ლია ჩხაიძე,ასმათ ჭარელიძე.
თბილისის N 32 საჯარო სკოლა


მე-11 კლასის მოსწავლეები-აშუალო საფეხური

მომზადების დრო:
მაისი-ივნისი.2013 წელი.


მიზანი:
·         მოსწავლეები საკუთარი თვალით ნახავენ იმ ადგილებს,სადაც აკაკი წერეთელი დაიბადა და გაიზარდა.
·         ქსკურსია იქნება მიზნობრივი, შემეცნებით-გასართობი.
·         მოსწავლეები ნანახსა და განცდილს გადმოსცემენ შთაბეჭდილების დღიურის სახით ან გააკეთებენ ელექტრონულ პრეზენტაციას ლიტერატურულ სალონში.
·         მოსწავლეები ახალი მასალით შეავსებენ აკაკი წერეთლის ხსოვნისადმი მიძღვნილ  ბლოგს

პრობლემა ანუ
არსებული მდგომარეობა:
მოსწავლეებისათვის აკაკი წერეთლის სახელი ნაცნობია,სწავლობენ მის შემოქმედებას,მისი დაბადების 170 წლისთავთან დაკავშირებით(2010 წელს) შევქმენით ბლოგი (http://akaki-32.blogspot.com/)  ,რომელზეც განთავსებულია  ჩატარებული კვირეულის მასალები .
ამჯერად პროექტის მეორე ეტაპზე ვმუშაობთ.
 მე-11 კლასში შევისწავლეთ აკ.წერეთლის პოემა ,,გამზრდელი“.დაიბადა იდეა,წავსულიყავით ექსკურსიაზე საჩხერეში,დაგვეთვალიერებინა აკაის სახლ-მუზეუმი და იქ ჩაგვეტარებინა მინიგაკვეთილი.




განსახორციელებელი ამოცანები:
·         ჯგუფის შექმნა
·         მოტივაციის განსაზღვრა
·         სამოქმედო გეგმის ჩამოყალიბება
·         ინტერნეტსაიტებზე მასალის მოძებნა,გაცნობა.
·         მოძიებული მასალის დახარისხება,დალაგება,ნაშრომისათვის საბოლოო სახის მიცემა.
·         აკ.წერეთლის პოემა,,გამზრდელის“ მიხედვით სლაიდშოუს გაკეთება და პრეზენტაცია.
·         აკ.წერეთლი პირადი წერილების მომიხილვა. პრეზენტაცია საჩხერეში,აკაკის სახლ-მუზეუმში.
·         ბლოგის (http://akaki-32.blogspot.com/)   შევსება ახალი მასალებით







შედეგი:
მოსწავლეებს :
  • განუვითარდებათ კვლევა-ძიებისა და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
  • დაეხვეწებათ მეტყველების კულტურა;
  • გამოუმუშავდებათ პრეზენტაციის უნარი;
  • ჩამოუყალიბდებათ გუნდური მუშაობის ჩვევა;
·         მოახდენენ მიღებული ცოდნის რეალიზებას
ცხოვრებაში;
·         ბლოგს შეავსებენ ახალი მასალებით.
·         გააკეთებენ პრეზენტაციას(ექსკურსიის შემდეგ) ლიტერატურული წრის წევრებთან.
  • გაუზიარებენ შთაბეჭდილებებს თანატოლებს სოციალური ქსელების მეშვეობით.

შეფასება:
შეფასება მოხდება შექმნილ პროდუქტზე დაკვირვებით:
  • ფოტო და ვიდეო კოლაჟი.
  • შთაბეჭდილებების დღიური;
  • გაკეთებული სლაიდშოუ.
  • ბლოგზე განთავსებული მასალა.

რესურსები:
კომპიუტერი.
ფოტოაპარატი.
ვიდეოგადამღები.
მონიტორი.
პროექტორი.
მშობლების შემოწირულობა (ექსკურსიისათვის)



Комментариев нет:

Отправить комментарий