შეფასების რუბრიკა

     შეფასების რუბრიკა-საკლასო სამუშაოსათვის

ფასდება შემდეგი აქტივობები           

    
1–3


4–5


6–8


9–10


საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლის აქტიურობა, მოსმენის კულტურა, მობილიზება, ეთიკური ნორმების დაცვა

პასიურია ,გონება გაფანტული, არ უსმენს მოსაუბრეს, არ იცავს ეთიკის ნორმებს.

გაკვეთილში ნაწილობრივადაა ჩართული, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება, იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს, ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს.

ხშირად აქტიურია გაკვეთილზე, მობილიზებულია, უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკის ნორმებს.
აქტიურია გაკვეთილზე, მობილიზებული, კონცენტრირებული, იცავს ეთიკის ნორმებს.

წაკითხული მხატვრული ნაწარმოების ან ინფორმაციის შეჯამების უნარი, ჯგუფში მუშაობა, თანამშრომლობა.

ვერ ახერხებს შეაჯამოს წაკითული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში არ შეაქვს წვლილი, არ თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთ.ან

ნაწილიბრივ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან შეაქვს წვლილი, თანამშრომლობს  ჯგუფის სხვა წევრებთან.

კარგად ახერხებს შეაჯამოპს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს წვლილი,თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან.

კარგად ახერხებს შეაჯამოს , გაანალიზოს წაკითხული ინორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს მნიშვნელოვანი წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წავრებთან, არის ლიდერი.

დისკუსიაში მონაწილეობა, კითხვების დასმა, დასმულ შეკითხვებზე ადეკვატური პასუხი

იშვიათად მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები არამიზნობრივად უშინაარსოა, არ იცავს ეთიკის ნორმებს.

მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები ზოგჯერ არამიზნობრივი და უშინაარსოა, ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს.

მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები მიზნობრივი და შინაარსიანია, პასუხობს დასმულ შეკითხვებზე.

აქტიურად მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები ღრმა მიზნობრივი და შინაარსიანია,პასუხობს დასმულ კითხვებზე.


Комментариев нет:

Отправить комментарий