შეფასების რუბრიკა-საკლასო
სამუშაოსათვის
ფასდება შემდეგი აქტივობები
|
1–3
|
4–5
|
6–8
|
9–10
|
საგაკვეთილო
პროცესში მოსწავლის აქტიურობა, მოსმენის კულტურა, მობილიზება, ეთიკური ნორმების დაცვა
|
პასიურია
,გონება
გაფანტული,
არ
უსმენს
მოსაუბრეს,
არ
იცავს
ეთიკის
ნორმებს.
|
გაკვეთილში
ნაწილობრივადაა
ჩართული,
უჭირს
ყურადღების
კონცენტრირება,
იშვიათად
უსმენს
მოსაუბრეს,
ვერ
იცავს
ეთიკის
ნორმებს.
|
ხშირად აქტიურია გაკვეთილზე, მობილიზებულია, უსმენს მოსაუბრეს, იცავს
ეთიკის ნორმებს.
|
აქტიურია
გაკვეთილზე,
მობილიზებული,
კონცენტრირებული,
იცავს
ეთიკის
ნორმებს.
|
წაკითხული
მხატვრული ნაწარმოების ან ინფორმაციის შეჯამების უნარი, ჯგუფში მუშაობა, თანამშრომლობა.
|
ვერ
ახერხებს
შეაჯამოს
წაკითული
ინფორმაცია,
ჯგუფის
მუშაობაში
არ
შეაქვს
წვლილი,
არ
თანამშრომლობს
ჯგუფის
სხვა
წევრებთ.ან
|
ნაწილიბრივ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში
ხანდახან შეაქვს წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის
სხვა წევრებთან.
|
კარგად ახერხებს შეაჯამოპს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს
წვლილი,თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან.
|
კარგად ახერხებს შეაჯამოს , გაანალიზოს წაკითხული ინორმაცია, ჯგუფის
მუშაობაში შეაქვს მნიშვნელოვანი წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წავრებთან, არის
ლიდერი.
|
დისკუსიაში
მონაწილეობა, კითხვების დასმა, დასმულ შეკითხვებზე ადეკვატური პასუხი
|
იშვიათად
მონაწილეობს
დისკუსიაში,
დასმული
კითხვები
არამიზნობრივად
უშინაარსოა,
არ
იცავს
ეთიკის
ნორმებს.
|
მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები ზოგჯერ არამიზნობრივი და უშინაარსოა,
ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს.
|
მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები მიზნობრივი და შინაარსიანია,
პასუხობს დასმულ შეკითხვებზე.
|
აქტიურად მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები ღრმა მიზნობრივი
და შინაარსიანია,პასუხობს დასმულ კითხვებზე.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий