пятница, 22 февраля 2013 г.

როგორ დავგეგმეთ პროექტი


პროექტი:
,,ექვთიმე თაყაიშვილი-ცათამობაძავი ივერიის სული”
პროექტის ხელმძღვანელები:
ასმათ  ჭარელიძე, ლია  ჩხაიძე.

მონაწილენი:
ლიტერატურული წრე
               ,,სამოთხის გვრიტები”

მომზადების დრო:
30 იანვარი-22 თებერვალი-2013 წელი




მიზანი:
·         მოსწავლეები გაეცნობიან კონკურსის პირობებს და შეადგენენ მუშა ჯგუფს,დასახავენ გეგმებს პროექტის განსახორციელებლად.
·           გაეცნობიან ექვთიმე თაყაიშვილის ბიოგრაფიას,მის ცხოვრებისეულ დეტალებს.
·         წაიკითხავენ მის პირად წერილებსა და გამოქვეყნებულ შრომებს.
·         მოიძიებენ ინფორმაციას ინტერნეტის საშუალებით და გაუზიარებენ ერთმანეთს.
·         აირჩევენ საკითხს,რომელზედაც ჩაატარებენ კვლევას.
·         ინტერვიუს ჩაწერენ ისტორიის მასწავლებელთან.
·         ესტუმრებიან მუზეუმს,მთაწმინდის პანთეონს,სადაც გადაიღებენ ფოტოსურათებს.
·         მოეწყობა ვიქტორინა:,,რა ვიცით ექვთიმე თაყაიშვილის შესახებ?”
·         გაკეთდება კედლის გაზეთი,ნახატები,სლაიდშოუ,ბლოგი.
·         სკოლაში ჩატარდება პროექტის პრეზენტაცია.
არსებული მდგომარეობა:
მოსწავლეებს მწირი ინფორმაცია აქვთ ექვთიმე თაყაიშვილის შესახებ,აუცილებელია ამ ინფორმაციის შევსება და შემოქმედებითი მუშაობა,რათა დაფასდეს ღვაწლი დიდებული მამულიშვილისა.
ამოცანები:
·         კვირეულის გეგმის შედგენა-გაცნობა;
·         ფუნქციების განაწილება;
·         ფილმების მოძიება ექვთიმეს შესახებ და მისი ჩვენება;
·         ექვთიმე თაყაიშვილის ბიოგრაფიის გაცნობა,კვლევების  წაკითხვა,დეტალების ჩანიშვნა,ამონარიდების ჩაწერა;
·         კედლის გაზეთებისათვის მასალების შეგროვება,დახარისხება,შემდეგ გაკეთება;
·         ვიქტორინის მოწყობა:,,რა ვიცით ექვთიმე თაყაიშვილის შესახებ”.
·         ექვთიმე ღვთისკაცის სახელობის ეკლესიაში მისვლა და მოლოცვა;
·         მუზეუმსა და მთაწმინდის პანთეონში-საფლავზე მისვლა.
შედეგი:
მოსწავლეებს :
  • განუვითარდებათ კვლევა-ძიებისა და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
  • დაეხვეწებათ მეტყველების კულტურა;
  • გამოუმუშავდებათ პრეზენტაციის უნარი;
  • ჩამოუყალიბდებათ გუნდური მუშაობის ჩვევა;
  • გაიგებენ უფრო მეტს ექვთიმეს ცხოვრებისა და მოღვაწეობის  შესახებ;
·         მოახდენენ მიღებული ცოდნის რეალიზებას ცხოვრებაში;
·         შექმნიან ბლოგს,სლაიდშოუს მოძიებული მასალების გამოყენებით.
  • გაუზიარებენ შთაბეჭდილებებს თანატოლებს სოციალური ქსელების მეშვეობით.

შეფასება:
შეფასება მოხდება შექმნილ პროდუქტზე დაკვირვებით:
  • კვლევითი  პროექტი;
  • კედლის გაზეთები;
  • სლაიდშოუ;
  • ფოტო და ვიდეო კოლაჟი.
  • შთაბეჭდილებების დღიური;
  • ბლოგზე განთავსებული მასალა.

რესურსები:
ინტერნეტსაიტები.
სახელმძღვანელოები.
ფორმატები.
მარკერები.
კომპიუტერი.
ფოტოაპარატი.
ვიდეოგადამღები.
მონიტორი.
პროექტორი.


Комментариев нет:

Отправить комментарий