суббота, 13 января 2018 г.

N
თემა
სტანდარტით მისაღწევი შედეგი
თარიღი
საათი
1
შესავალი საუბარი ენის რაობაზე
VII1მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორმაციის შემცველი ტექსტების მოსმენა და ზეპირი პრეზენტაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.

1 სთ
2
ი.აბაშიძის „ხმა კატამონთან“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
3
„ხმა კატამონთან“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
4
ი.გოგებაშვილი“ბურჯი ეროვნებისა“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1სთ
5
პუბლიცისტური წერილი
VII11მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით

1 სთ
6
მშობლიური ენის სამყაროში
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.

1 სთ
7
მ.ჯავახიშვილი „მიწის ყივილი“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.
19.09.16
1 სთ
8
„მიწის ყივილი“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
9
„მიწია ყივილი“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
10
„მიწის ყივილი“
VII10 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

1 სთ
11
„მიწის ყივილი“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
12
ჩანახატი
VII11მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით.

1 სთ
13
„მიწის ყივილი“
VII10 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

1 სთ
14
„მიწის ყივილი“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
15
„მიწის ყივილი“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
16
„მიწის ყივილი“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
17
მშობლიური ენის სამყაროში
 VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
18
„მიწის ყივილი“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
19
„მიწის ყივილი“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
20
„მიწის ყივილი“
VII10 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

1 სთ
21
მ.სალაძე „ქართველი ემიგრანტის ცრემლნარევი ინტერვიუ“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
22
„ქართველი ემიგრანტის ინტერვიუ“
VII10 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

1ს თ
23
შემაჯამებელი წერა N1
VII14მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.

1 სთ
24
„ქართველი ემიგრანტის ინტერვიუ“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
25
ბარბარიზმები და ნეოლოგიზმები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
26
მრავალმნიშვნელობიანი სიტყვები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
27
გ.ტაბიძის ბიოგრაფიული ცნობები
VII1მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორმაციის შემცველი ტექსტების მოსმენა და ზეპირი პრეზენტაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.

1 სთ
28
გ.ტაბიძე „შინდისის ჭადრებს“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
29
ინტერვიუ
VII11მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით

1 სთ
30
ფრაზეოლოგიზმები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
31
რითმა და მიმართვა
VII5 მოსწავლეს შეუძლია ზეპირმეტყველების ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.

1 სთ
32
ნ.დუმბაძე „ჰელადოს“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
33
„ჰელადოს“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
34
„ჰელადოს“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
35
ჟარგონი
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
36
„ჰელადოს“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
37
„ჰელადოს“
VII9მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის გაანალიზება სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.

1 სთ
38
„ჰელადოს“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
39
„ჰელადოს“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
40
„ჰელადოს“
VII10 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

1 სთ
41
შემაჯამებელი წერა N2
VII14მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.

1 სთ
42
„ჰელადოს“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
43
„ჰელადოს“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
44
„ჰელადოს“
VII10 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

1 სთ
45
ვულგარიზმები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.

1 სთ
46
მიგებითი ნაწილაკები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1სთ
47
ნ.დუმბაძე „სამშობლო“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
48
თვალსაზრისი
VII11მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით

1 სთ
49
მეტყველების ნაწილები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
50
ი.ჭავჭავაძის ბიოგრაფიული ცნობები
VII1მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორმაციის შემცველი ტექსტების მოსმენა და ზეპირი პრეზენტაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.

1 სთ
51
ი.ჭავჭავაძე „ბაზალეთის ტბა“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
52
ქართველთა ჩუმი ნატვრა
VII11მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით

1 სთ
53
ა.წერეთლის ბიოგრაფიული ცნობები
VII1მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორმაციის შემცველი ტექსტების მოსმენა და ზეპირი პრეზენტაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.

1 სთ
54
ა.წერეთელი „განთიადი“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
55
„განთიადი“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
56
ალეგორია
VII5 მოსწავლეს შეუძლია ზეპირმეტყველების ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.

1 სთ
57
რიტმი
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.


58
ა.წერეთელი „სულიკო“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
59
შემაჯამებელი წერა N3
VII11მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით.

1 სთ
60
„სულიკო“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
61
მშობლიური ენის სამყაროში
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
62
ვაჟა-ფშაველას ბიოგრაფიული ცნობები
VII1მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორმაციის შემცველი ტექსტების მოსმენა და ზეპირი პრეზენტაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.

1 სთ
63
თანხმოვანფუძიანი სახელები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
64
ტექსტის რედაქტირება
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
65
ვაჟა-ფშაველა „დამსეტყვე,ცაო“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
66
„დამსეტყვე,ცაო“
VII10 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

1სთ
67
ხმოვანფუძიანი სახელები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
68
კუმშვად-კვეცადი სახელები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
69
მ.ლებანიძე „ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
70
ნიკოფსიიდან დარუბანდამდე
VII11მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით

1სთ
71
„ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
72
„ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
73
„ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“
VII10 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

1 სთ
74
მოსაზღვრე რითმა
VII9მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის გაანალიზება სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.

1 სთ
75
შემაჯამებელი წერა N4
VII11მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით.

1 სთ
76
უკვეცელი სახელები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.

1 სთ
77
გეოგრაფიული სახელები
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1 სთ
78
შ.ნიშნიანიძე „ცოტნე დადიანი“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
79
„ცოტნე დადიანი“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
80
ალიტერაცია
VII10 მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

1სთ
81
ადამიანთა სახელების ბრუნება
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.

1სთ
82
ს.კლდიაშვილი „ერისთავი ცოტნე
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1სთ
83
„ერისთავი ცოტნე“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1სთ
84
„ერისთავი ცოტნე“
VII8მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.

1 სთ
85
საქართველო მე-13 საუკუნეში
VII11მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით.

1სთ
86
ზედსართავი სახელი
VII13მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა

1სთ
87
პერსონაჟის დახასიათება
VII11მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით.

1სთ
88
ი.გოგებაშვილის „შინაური მიმოხილვა“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.
23.12.16
1 სთ
89
„შინაური მიმოხილვა“
VII7მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.

1 სთ
90
შემაჯამებელი გაკვეთილი


1სთ

Комментариев нет:

Отправить комментарий