გაკვეთილის თემა
|
,,ვაი,ჩვენო ქართლის ბედო!”
(ნიკოლოზ ბარათაშვილი-,,ბედი ქართლისა”)
|
სწავლების საფეხური/ დისციპლინა ან ინტეგრირებული საგნების რაოდენობა
|
ქ.თბილისის №32 საჯარო სკოლა.საფეხური:საშუალო.მე-11
კლასი.
ინტეგრირებული საგნები:
ქართული:ლია ჩხაიძე
ისტორია:ეკატერინე ხონელიძე
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
23
|
გაკვეთილის მიზნები საგნების მიხედვით
|
ისტორია:
მოსწავლეები ისაუბრებენ საქართველოს რუსეთთან
შეერთების მიზეზებსა და შედეგებზე;
განიხილავენ ნაწარმოებში ასახულ ეპოქას;
გადმოსცემენ კრწანისის ომის სურათებს;
დახატავენ ერეკლე მეფის სულიერ პორტრეტს;
ისაუბრებენ ანაქრონიზმზე;
ქართული:
მოსწავლეები ჩამოაყალიბებენ ერეკლე მეფის,სოლომონ
მსაჯულისა და სოფიოს პოზიციებს;
მსჯელობისას მოიშველიებენ არგუმენტებსს;
კამათის დროს დაიცავენ დისკუსიის წესებს;
გამოიყენებენ შესაბამის ენობრივ კონსტრუქციებს;
|
ე.ს.გ განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები
|
ისტორია:
ისტ.XI.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და
მნიშვნელობის ანალიზი.
ისტ. XI .4. მოსწავლეს
შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და დროში ცვალებადობის ანალიზი.
ისტ. XI.5. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო
საკითხების კვლევა.
ქართული:
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების
წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე
კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს
შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება.
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს
შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი
საშუალებები.
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს
შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის
მომზადების დროს.
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება
ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
თანმიმდევრობა
|
|
შეფასება
|
განმავითარებელი,განმსაზღვრელი.
შეფასების რუბრიკა:
(რუბრიკების ფურცლები დაურიგდებათ მოსწავლეებს
ჯგუფებში,გამოკრულია საკლასო ოთახში)
|
საკლასო მენეჯმენტი/
საგანმანათლებლო
რესურსები
|
3.
ისტორიკოსთა ჯგუფის პრეზენტაცია:
·
სოფიოს პოზიცია;
·
ავტორის პოზიცია.
5.დისკუსია
თემაზე:
მართებული
იყო თუ არა მეფე ერეკლეს გადაწყვეტილება?
6.5-წუთიანი წერა
თემაზე: როცა ქვეყანა თავისუფლებას კარგავს....
რესურსები:
1.სახელმძღვანელო:ქართული
ლიტერატურა-მუზაშვილი,ჩუბინაშვილი.
2.საქართველოს
ისტორია - საკითხავი წიგნი.
3.რ.დევდარიანი-ნიკ.ბარათაშვილის
შემოქმედება.
4.თენგიზ
წოწონავა-ლიტერატურული ნაწარმოებები სკოლაში.
5.ინტერნეტ-საიტები:google
ge, lib ge,wikipedia,poverpoint,offise word.
6.კომპიუტერი,პროექტორი.
7.ფორმატები,ფლომასტერები,რუკა.
|
რასაც აქ ვწერ,ეს მატიანეა... მინდა ყველაზე ძვირფასი სახელები გამოვამზეურო, ლამაზი წამები ძვირფას მოგონებად შემოვინახო, უგულობა - სიყვარულად, ტყუილი -სიმართლედ, შური -სიკეთედ, უმადურობა -მადლიერებად ვაქციო, მოვესათუთო და მოვეხმატკბილო სამყაროს უძვირფასეს ქმნილებებს - ადამიანებს!
пятница, 7 декабря 2012 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий