пятница, 7 декабря 2012 г.


გაკვეთილის თემა

             ,,ვაი,ჩვენო ქართლის ბედო!”
(ნიკოლოზ ბარათაშვილი-,,ბედი ქართლისა”)
სწავლების საფეხური/ დისციპლინა ან ინტეგრირებული საგნების რაოდენობა
ქ.თბილისის №32 საჯარო სკოლა.საფეხური:საშუალო.მე-11 კლასი.
ინტეგრირებული საგნები:
ქართული:ლია ჩხაიძე
ისტორია:ეკატერინე ხონელიძე
მოსწავლეთა რაოდენობა
23





გაკვეთილის მიზნები საგნების მიხედვით

ისტორია:
მოსწავლეები ისაუბრებენ საქართველოს რუსეთთან შეერთების მიზეზებსა და შედეგებზე;
განიხილავენ ნაწარმოებში ასახულ ეპოქას;
გადმოსცემენ კრწანისის ომის სურათებს;
დახატავენ ერეკლე მეფის სულიერ პორტრეტს;
ისაუბრებენ ანაქრონიზმზე;
ქართული:
მოსწავლეები ჩამოაყალიბებენ ერეკლე მეფის,სოლომონ მსაჯულისა და სოფიოს პოზიციებს;
მსჯელობისას მოიშველიებენ არგუმენტებსს;
კამაის დროს დაიცავენ დისკუსიის წესებს;
გამოიყენებენ შესაბამის ენობრივ კონსტრუქციებს;



.. განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები
ისტორია:
ისტ.XI.3.    მოსწავლეს შეუძლია  სახელმწიფოს  რაობის და მნიშვნელობის ანალიზი.
  ისტ. XI .4.  მოსწავლეს შეუძლია  მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებსა და დროში ცვლებადო ანალიზი.
ისტ. XI.5. მოსწავლეს შეუძლია   საქართვე­ლოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა.

ქართული:
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლ)  კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება.
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.  
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.






თანმიმდევრობა    

  1. მინი-ლექცია - 5 წთ;

  1. სლაიდ-შოუს ჩვენება - 5 წთ;

  1. ისტორიკოსთა ჯგუფის პრეზენტაცია- 10 წთ;

  1. ლიტერატორთა ჯგუფის პრეზენტაცია-10წთ.

  1. დისკუსია - 10 წთ.

  1. 5-წუთიანი წერა -5 წთ.
შეფასება      

განმავითარებელი,განმსაზღვრელი.
შეფასების რუბრიკა:
  • პრეზენტაციის შეფასება;
  • დისკუსიის შეფასება;
  • ნაწერის შეფასება.
(რუბრიკების ფურცლები დაურიგდებათ მოსწავლეებს ჯგუფებში,გამოკრულია საკლასო ოთახში)














საკლასო მენეჯმენტი/
საგანმანათლებლო რესურსები  



  1. მასწავლებელი შეახსენებს მოსწავლეებს ,რომ ინტეგრირებული გაკვეთილი ტარდება  ნ.ბარათაშვილის პოემის მიხედვით ,,ბედი ქართლისა”.თითოეული ნაწარმოების შესწავლის დროს უდაოდ დიდი მნიშვნელობა ენიჭება ეპოქის მიმოხილვას,შემდეგ ლიტერატურულ ნაწარმოებზე დაკვირვებას და რეალურისა და მწერლის გამონაგონის შედარება-შეპირისპირებას. ნ.ბარათაშვილის პოემა კი მდიდარ მასალას იძლევა ამ საკითხებზე სასაუბროდ.
  2. პედაგოგი მოსწავლეებს უჩვენებს თავის მიერ მომზადებულ სლაიდ-შოუს თემაზე: ,,რანი ვყოფილვართ...” რათა გააცოცხლოს წარსულის სურათები,აღძრას მათში სიამაყისა და თავმომწონების გრძნობა.
3.   ისტორიკოსთა ჯგუფის პრეზენტაცია:
    • საქართველოს რუსეთთან შეერთება;
    • ნაწარმოებში ასახული ეპოქა;
    • კრწანისის ომი;
    • ერეკლე მეფე
    • ანაქრონიზმი
  1. ლიტერატორთა ჯგუფის პრეზენტაცია:
    • ერეკლე მეფის პოზიცია;
    • სოლომონ მსაჯულის პოზიცია;
·        სოფიოს პოზიცია;
·        ავტორის პოზიცია.


5.დისკუსია თემაზე:
მართებული იყო თუ არა მეფე ერეკლეს გადაწყვეტილება?

      6.5-წუთიანი წერა თემაზე: როცა ქვეყანა თავისუფლებას კარგავს....

                              რესურსები:
1.სახელმძღვანელო:ქართული ლიტერატურა-მუზაშვილი,ჩუბინაშვილი.
2.საქართველოს ისტორია - საკითხავი წიგნი.
3.რ.დევდარიანი-ნიკ.ბარათაშვილის შემოქმედება.
4.თენგიზ წოწონავა-ლიტერატურული ნაწარმოებები სკოლაში.
5.ინტერნეტ-საიტები:google ge, lib ge,wikipedia,poverpoint,offise word.
6.კომპიუტერი,პროექტორი.
7.ფორმატები,ფლომასტერები,რუკა.


Комментариев нет:

Отправить комментарий