პროექტი:
|
,,აბო - თბილისის მფარველი წმინდანი”
(21 იანვარი-აბოს ხსენების დღე)
გეგმა:
21
იანვარი-,,აბო-თბილისის მფარველი
წმინდანი”- წირვაზე დასწრება
აბოს სახელობის ეკლესიაში. 40 სებასტიანელი წმინდანის ეკლესიაში ლოცვა.
22
იანვარი-ვიქტორინა თემაზე:,,როგორ
ვიცნობთ აბოს ”
23
იანვარი- ვიდეომასალის ჩვენება და
განხილვა,თხზულებების
პრეზენტაცია
24
იანვარი-ინტეგრირებული გაკვეთილი-
,,აღვერიენით ერსა
უცხოსა”(ქართული და
ისტორია)
25
იანვარი-შემაჯამებელი ღონისძიება
|
პროექტის
ხელმძღვანელები:
|
ლია
ჩხაიძე, ასმათ ჭარელიძე-
ქ.თბილისის
№32 საჯარო სკოლის პედაგოგები
|
მონაწილენი:
|
№ 32
საჯარო სკოლის ლიტერატურული წრე ,,სამოთხის გვრიტები”
|
მომზადების
დრო:
|
2 კვირა
|
მიზანი:
|
·
კვლევა-ძიების უნარის განვითარება
·
ტექსტზე მუშაობა
·
ანალიტიკური უნარის განვითარება
·
ლოგიკური მსჯელობა და დასკვნების გამოტანა
·
წმინდანის ღვაწლის გააზრება
·
მოწამის ცხოვრების გააზრება და
თანამედროვეობასთან დაკავშირება
|
არსებული
მდგომარეობა:
|
მოსწავლეები სწავლობენ ტექსტს,მაგრამ აინტერესებთ ის
ადგილი,რომელიც ნახსენებია ნაწარმოებში
და მდებარეობს მეტეხის ხიდთან ახლოს(აბოს წამების ადგილი).....
|
ამოცანები:
|
·
კვირეულის გეგმის შედგენა-გაცნობა;
·
ფუნქციების განაწილება;
·
ფილმების მოძიება და ჩვენება;
·
ნაწარმოებების წაკითხვა,დეტალების ჩანიშვნა,ამონარიდების ჩაწერა;
·
კედლის გაზეთებისათვის მასალების შეგროვება,დახარისხება,შემდეგ
გაკეთება;
·
საკონფერენციო თემებზე მუშაობა;
·
აბოს სახელობის ეკლესიაში მისვლა და მოლოცვა;
·
წირვაზე დასწრება აბოს სულის უკვდავსაყოფად.
|
შედეგი:
|
მოსწავლეებს
·
მოახდენენ მიღებული ცოდნის რეალიზებას ცხოვრებაში;
|
შეფასება:
|
შეფასება
მოხდება შექმნილ პროდუქტზე დაკვირვებით:
|
რესურსები:
|
·
სახელმძღვანელო-,,აბოს წამება”-ტექსტი
·
ინტერნეტი
·
ფორმატები
·
მარკერები
·
ფლომასტერები
·
ფოტოაპარატი,ვიდეოგადამღები
|
რასაც აქ ვწერ,ეს მატიანეა... მინდა ყველაზე ძვირფასი სახელები გამოვამზეურო, ლამაზი წამები ძვირფას მოგონებად შემოვინახო, უგულობა - სიყვარულად, ტყუილი -სიმართლედ, შური -სიკეთედ, უმადურობა -მადლიერებად ვაქციო, მოვესათუთო და მოვეხმატკბილო სამყაროს უძვირფასეს ქმნილებებს - ადამიანებს!
вторник, 22 января 2013 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий