четверг, 10 января 2013 г.

შეფასების სქემა


საშინაო დავალების შეფასების სქემა
ფასდებაშემდეგი აქტივობები
1-2
დაბალი
3-4
საშ-ზე დაბალი
5-6
საშუალო
7-8
საშუალოზემაღალი
9-10
მაღალი
დავალების სწორედ გააზრება,
სისტემატური შესრულება
არ აქვს გააზრებული დავალება
არა სისტემატურია
ზოგჯერ ნაწილობრივ აქვს გააზრებული დავალება
არასისტემატურია
ნაწილობრივ აქვს გააზრებული დავალება,
არასისტემატურია.
კარგად აქვს გააზრებული დავალება,
სისტემატურად ასრულებს დავალებას.
კარგად აქვს გააზრებული დავალება, მასალა მრავალფეროვანია,
სისტემატურად ასრულებს დავალებას და ამდიდრებს დამატებითი ინფორმაციით.
საკუთარი აზრის ან დავალების გადმოცემის უნარი
ვერ ახერხებს გადმოსცეს საკუთარი აზრიან ინფორმაცია ,არ შეუძლია მსჯელობა მოცემული საკითხის ირგვლივ.
ჩდილობს გადმოსცეს საკუთარი აზრიან ინფორმაცია, უჭირს დასაბუთებული მსჯელობა
ნაწილობრივ ახერხებს ს გადმოსცეს საკუთარი აზრიან ინფორმაცია უჭირს დასაბუთებული მსჯელობა
კარგადა ხერხებს გადმოსცეს საკუთარი  აზრიან  ინფორმაცია,
არგუმენტებით ამყარებს თეზისებს, მაგრამ დამაჯერებლობა აკლია.
კარგადა ხერხებს გადმოსცეს საკუთარი აზრიან ინფორმაცია,
არგუმენტებით ამყარებს თეზისებს, დამაჯერებლად ასაბუთებს მოსაზრებებს.
ტექსტის ანალიზის უნარის გამოვლინება და შემოქმედებითობა
ვერავლენს
იმეორებს სხვათა მოსაზრებებს
იმეორებს სხვათა მოსაზრებებს ,
აზროვნება ტრაფარეტულია,
აანალიზებს ტექსტს გარკვეული მოდელის მიხედვით,
ნაწილობრივ შემომქმედია.
ავლენს ღრმა ანალიზის დამოუკიდებელი და შემოქმედებითი აზროვნების უნარს, აქვს ორიგინალური ინტერპრეტაცია
წერის კულტურა,
ენობრივი ნორმების დაცვა,
შესაბამისი სტილისა და მოდელის გამოყენება
ვერ იცავს მართლწერის ენობრივ ნორმებს, ვერ ირჩევს სტილს, წერს გაუაზრებლად
ჩდილობს დაიცვას მართლწერის ენობრივი ნორმები, უჭირსსტილის არჩევა, წერს გაუაზრებლად
ნაწილობრივ იცავს მართლწერის ენობრივ ნორმებს, ირჩევს ნაცნობ სტილს, წერს გაუაზრებლად
იცავს მართლწერის ენობრივ ნორმებს, ირჩევს სტილს, იყენებს სათანადო მოდელს.
გამართულად წერს, ირჩევს სტილს მიზნისა და თემის შესაბამისად იყენებს მრავალფეროვან მოდელებს.


Комментариев нет:

Отправить комментарий