საშინაო დავალების შეფასების სქემა
ფასდებაშემდეგი აქტივობები
|
1-2
დაბალი
|
3-4
საშ-ზე დაბალი
|
5-6
საშუალო
|
7-8
საშუალოზემაღალი
|
9-10
მაღალი
| |||
დავალების სწორედ გააზრება,
სისტემატური შესრულება
|
არ აქვს გააზრებული დავალება
არა სისტემატურია
|
ზოგჯერ ნაწილობრივ აქვს გააზრებული დავალება
არასისტემატურია
|
ნაწილობრივ აქვს გააზრებული დავალება,
არასისტემატურია.
|
კარგად აქვს გააზრებული დავალება,
სისტემატურად ასრულებს დავალებას.
|
კარგად აქვს გააზრებული დავალება, მასალა მრავალფეროვანია,
სისტემატურად ასრულებს დავალებას და ამდიდრებს დამატებითი ინფორმაციით.
| |||
საკუთარი აზრის ან დავალების გადმოცემის უნარი
|
ვერ ახერხებს გადმოსცეს საკუთარი აზრიან ინფორმაცია ,არ შეუძლია მსჯელობა მოცემული საკითხის ირგვლივ.
|
ჩდილობს გადმოსცეს საკუთარი აზრიან ინფორმაცია, უჭირს დასაბუთებული მსჯელობა
|
ნაწილობრივ ახერხებს ს გადმოსცეს საკუთარი აზრიან ინფორმაცია უჭირს დასაბუთებული მსჯელობა
|
კარგადა ხერხებს გადმოსცეს საკუთარი აზრიან ინფორმაცია,
არგუმენტებით ამყარებს თეზისებს, მაგრამ დამაჯერებლობა აკლია.
|
კარგადა ხერხებს გადმოსცეს საკუთარი აზრიან ინფორმაცია,
არგუმენტებით ამყარებს თეზისებს, დამაჯერებლად ასაბუთებს მოსაზრებებს.
| |||
ტექსტის ანალიზის უნარის გამოვლინება და შემოქმედებითობა
|
ვერავლენს
|
იმეორებს სხვათა მოსაზრებებს
|
იმეორებს სხვათა მოსაზრებებს ,
აზროვნება ტრაფარეტულია,
|
აანალიზებს ტექსტს გარკვეული მოდელის მიხედვით,
ნაწილობრივ შემომქმედია.
|
ავლენს ღრმა ანალიზის დამოუკიდებელი და შემოქმედებითი აზროვნების უნარს, აქვს ორიგინალური ინტერპრეტაცია
| |||
წერის კულტურა,
ენობრივი ნორმების დაცვა,
შესაბამისი სტილისა და მოდელის გამოყენება
|
ვერ იცავს მართლწერის ენობრივ ნორმებს, ვერ ირჩევს სტილს, წერს გაუაზრებლად
|
ჩდილობს დაიცვას მართლწერის ენობრივი ნორმები, უჭირსსტილის არჩევა, წერს გაუაზრებლად
|
ნაწილობრივ იცავს მართლწერის ენობრივ ნორმებს, ირჩევს ნაცნობ სტილს, წერს გაუაზრებლად
|
იცავს მართლწერის ენობრივ ნორმებს, ირჩევს სტილს, იყენებს სათანადო მოდელს.
|
გამართულად წერს, ირჩევს სტილს მიზნისა და თემის შესაბამისად იყენებს მრავალფეროვან მოდელებს.
| |||
Комментариев нет:
Отправить комментарий