четверг, 10 января 2013 г.

შეფასების რუბრიკები


შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების სქემა

ფასდებაშემდეგი აქტივობები
1-2
დაბალი
3-4
საშ-ზე დაბალი
5-6
საშუალო
7-8
საშუალოზემაღალი
9-10
მაღალი
   პროექტი
რეფერატი
პრეზენტაცია
არასწორად აყალიბებს მიზანს, შინაარსი გაუმართავია,
ფაქტები და მაგალითები არასაკმარისია,
არ აქვს დასკვნა, არ არის გამოყენებული სასქოლო და დამატებითი ლიტერატურა
მკაფიოდ  ვერ აყალიბებს მიზანს, შინაარსი გაუმართავია, ფაქტები და მაგალითები არა საკმარისია, არ არის გამოყენებული სასქოლო და დამატებითი ლიტერატურა
მკაფიოდ ვერ აყალიბებს მიზანს, კვლევის ძირითადი იდეა არა დამაჯერებელია, შინაარსი გაუმართავია,
ფაქტები და მაგალითები არა საკმარისია,
დასკვნა არასრულია, არ არის გამოყენებული სასქოლო და დამატებითი ლიტერატურა
მიზანი კარგად არის ჩამოყალიბებული, კვლევის ძირითადი იდეა დამაჯერებელია,
შინაარსი გამართულია, ფაქტები და მაგალითები კარგად ვერ ამყარებენ თეზისში ჩამოყალიბებულ მოსაზრებას.
დასკვნაში მხოლოდ გამეორებულია ძირითადი იდეა. გამოყენებულია სქოლიოები და დამატებითი ლიტერატურა
მიზანი კარგად არის ჩამოყალი
ბებული, კვლევის ძირითადი იდეა დამაჯერებელია,
შინაარსი გამართულია, ფაქტები და მაგალითები არგუმენტირებულად ამყარებენ თეზისში ჩამოყალიბებულ მოსაზრებას.
დასკვნაში შეჯამებულია ძირითადი იდეა. გამოყენებულია სქოლიოები და დამატებითი ლიტერატურა.
ენობრივად გამართულია.
ზეპირი ჩათვლა
მიზანი არა აქვს გაცნობიერებული, მასალა არა აქვს მომზადებული, ადეკვატურად ვერ პასუხობს კითხვებზე, ვერ ამყარებს აუდიტორიასთან კავშირს, ვერ იცავს მართლმეტყველების ნორმებს, ვერ ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს.
მიზანი არასრულფასოვნად აქვს გაცნობიერებული, მომზადებული მასალა მწირია, ვერ ამყარებს აუდიტორიასთან კავშირს, ვერ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ ნორმებს,
მიზანი არასრულფასოვნად აქვს გაცნობიერებული, მომზადებულიმასალა მწირია, ადეკვატურად ვერ პასუხობს კითხვებზე, ვერ ამყარებს აუდიტორიასთ-ან კავშირს, იცავს
მიზანი აქვს გაცნობიერებუ-ლი, მასალა კარგად აქვს მომზადებული, ადეკვატურად პასუხობს კითხვებზე, ამყარებს აუდიტორიასთანკავშირს, იცავს მართლმეტყველების
მიზანი სრულყოფილად აქვს გაცნობიერებუ-ლი, მასალა გამდიდრებულიდა მრავალფეროვან-ია დამაჯერებლადდა არგუმენტირებულად პასუხობს კითხვებზე, ამყარებს



ვერ ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს.
მართლმეტყველების ელემენტარულ ნორმებს, ვერ ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს.
ელემენტარულ ნორმებს, ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს.
აუდიტორიასთან კავშირს, იცავს მართლმეტყველების ნორმებს, ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს. აქვს პრობლემის გადაწყვეტი სორიგინალური ვერსიები
ტესტი
არა სისტემატურადა სრულებს შემაჯამებელ ტესტებს’
ქულათა პროცენტული მაჩვენებელი
10%-20%
არასისტემატურად ასრულებს შემაჯამებელ ტესტებს’
ქულათა პროცენტული მაჩვენებელი
30%-40%
არასისტემატურად ასრულებს შემაჯამებელ ტესტებს’
ქულათა პროცენტული მაჩვენებელი
50%-60%
სისტემატურად ასრულებს შემაჯამებელ ტესტებს’
ქულათა პროცენტული მაჩვენებელი
70%-80%
სისტემატურად ასრულებს შემაჯამებელ ტესტებს’
ქულათა პროცენტული მაჩვენებელი
90%-100%


Комментариев нет:

Отправить комментарий