შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების სქემა
ფასდებაშემდეგი აქტივობები
|
1-2
დაბალი
|
3-4
საშ-ზე დაბალი
|
5-6
საშუალო
|
7-8
საშუალოზემაღალი
|
9-10
მაღალი
|
პროექტი
რეფერატი
პრეზენტაცია
|
არასწორად აყალიბებს მიზანს, შინაარსი გაუმართავია,
ფაქტები და მაგალითები არასაკმარისია,
არ აქვს დასკვნა, არ არის გამოყენებული სასქოლო და დამატებითი ლიტერატურა
|
მკაფიოდ ვერ აყალიბებს მიზანს, შინაარსი გაუმართავია, ფაქტები და მაგალითები არა საკმარისია, არ არის გამოყენებული სასქოლო და დამატებითი ლიტერატურა
|
მკაფიოდ ვერ აყალიბებს მიზანს, კვლევის ძირითადი იდეა არა დამაჯერებელია, შინაარსი გაუმართავია,
ფაქტები და მაგალითები არა საკმარისია,
დასკვნა არასრულია, არ არის გამოყენებული სასქოლო და დამატებითი ლიტერატურა
|
მიზანი კარგად არის ჩამოყალიბებული, კვლევის ძირითადი იდეა დამაჯერებელია,
შინაარსი გამართულია, ფაქტები და მაგალითები კარგად ვერ ამყარებენ თეზისში ჩამოყალიბებულ მოსაზრებას.
დასკვნაში მხოლოდ გამეორებულია ძირითადი იდეა. გამოყენებულია სქოლიოები და დამატებითი ლიტერატურა
|
მიზანი კარგად არის ჩამოყალი
ბებული, კვლევის ძირითადი იდეა დამაჯერებელია,
შინაარსი გამართულია, ფაქტები და მაგალითები არგუმენტირებულად ამყარებენ თეზისში ჩამოყალიბებულ მოსაზრებას.
დასკვნაში შეჯამებულია ძირითადი იდეა. გამოყენებულია სქოლიოები და დამატებითი ლიტერატურა.
ენობრივად გამართულია.
|
ზეპირი ჩათვლა
|
მიზანი არა აქვს გაცნობიერებული, მასალა არა აქვს მომზადებული, ადეკვატურად ვერ პასუხობს კითხვებზე, ვერ ამყარებს აუდიტორიასთან კავშირს, ვერ იცავს მართლმეტყველების ნორმებს, ვერ ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს.
|
მიზანი არასრულფასოვნად აქვს გაცნობიერებული, მომზადებული მასალა მწირია, ვერ ამყარებს აუდიტორიასთან კავშირს, ვერ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ ნორმებს,
|
მიზანი არასრულფასოვნად აქვს გაცნობიერებული, მომზადებულიმასალა მწირია, ადეკვატურად ვერ პასუხობს კითხვებზე, ვერ ამყარებს აუდიტორიასთ-ან კავშირს, იცავს
|
მიზანი აქვს გაცნობიერებუ-ლი, მასალა კარგად აქვს მომზადებული, ადეკვატურად პასუხობს კითხვებზე, ამყარებს აუდიტორიასთანკავშირს, იცავს მართლმეტყველების
|
მიზანი სრულყოფილად აქვს გაცნობიერებუ-ლი, მასალა გამდიდრებულიდა მრავალფეროვან-ია დამაჯერებლადდა არგუმენტირებულად პასუხობს კითხვებზე, ამყარებს
|
ვერ ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს.
|
მართლმეტყველების ელემენტარულ ნორმებს, ვერ ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს.
|
ელემენტარულ ნორმებს, ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს.
|
აუდიტორიასთან კავშირს, იცავს მართლმეტყველების ნორმებს, ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს. აქვს პრობლემის გადაწყვეტი სორიგინალური ვერსიები
| |||||
ტესტი
|
არა სისტემატურადა სრულებს შემაჯამებელ ტესტებს’
ქულათა პროცენტული მაჩვენებელი
10%-20%
|
არასისტემატურად ასრულებს შემაჯამებელ ტესტებს’
ქულათა პროცენტული მაჩვენებელი
30%-40%
|
არასისტემატურად ასრულებს შემაჯამებელ ტესტებს’
ქულათა პროცენტული მაჩვენებელი
50%-60%
|
სისტემატურად ასრულებს შემაჯამებელ ტესტებს’
ქულათა პროცენტული მაჩვენებელი
70%-80%
|
სისტემატურად ასრულებს შემაჯამებელ ტესტებს’
ქულათა პროცენტული მაჩვენებელი
90%-100%
| |||
Комментариев нет:
Отправить комментарий