четверг, 10 января 2013 г.

შეფასების რუბრიკებi


ქართულ ენასა და ლიტერატურაში საკლასო სამუშაოს შეფასების სქემა


ფასდება შემდეგი აქტივობები
1-2
დაბალი
3-4
საშ-ზე დაბალი
5-6
საშუალო
7-8
საშუალოზემაღალი
9-10
მაღალი
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლის
 აქტიურობა, მოსმენის კულტურა,
მობილიზება,
ეთიკური ნორმების დაცვა
პასიურია ,
გონება გაფანტული,
არ უსმენს მოსაუბრეს,
არ იცავს ეთიკის ნორმებს
საგაკვეთილო პროცესში ნაწილობრივადაა ჩართული,
პასიურია, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება
გაკვეთილში ნაწილობრივადაა ჩართული, უჭირს
ყურადღების კონცენტრირება ,
იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს, ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს
ხშირად აქტიურია გაკვეთილზე,
მობილიზებული,
უსმენს მოსაუბრეს,
იცავს ეთიკის
ნორმებს;
აქტიურია გაკვეთილ
ზე, მობილიზებული
კონცენტრირებული
იცავს ეთიკის
ნორმებს.
წაკითხული მხატვრული ნაწარმოებისან ინფორმაციის შეჯამების უნარი,
ჯგუფში მუშაობა,
თანამშრომლობა
ვერ ახერხებს შეაჯამოს
წაკითხული ინფორმაცია,
ჯგუფის მუშაობაში არ შეა-ქვს წვლილი არ
თანამშრომლობს ჯგუფის
სხვა წევრებთან
ზოგჯერ ახერხებს შეაჯამოს
წაკითხული ინფორმაცია,
ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან
შეაქვს წვლილი,  არ
თანამშრომლობს ჯგუფის
სხვა წევრებთან.
ნაწილობრივ ახერხებს
შეაჯამოს წაკითხული
 ინფორმაცია, ჯგუფის
მუშაობაში ხანდახან შეაქვს წვლილი, თანამშრომლობს
ჯგუფის სხვა წევრებთან.
კარგად ახერხებს
შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს
წვლილი, თანამ-
შრომლობს ჯგუფის
სხვა წევრებთან.
კარგად ახერხებს
შეაჯამოს, გაანალიზოს
წაკითხული ინფორ
მაცია, ჯგუფის
მუშაობაში შეაქვს
მნიშვნელოვანი
წვლილი, თანამშ-
რომლობს ჯგუფის
სხვა წევრებთან,
არის ლიდერი
დისკუსიაში მონაწილეობა,
კითხვების დასმა,
დასმულ შეკითხვებზე ადეკვატური
პასუხი, კამათის წესების დაცვა

იშვიათად მონაწილეობს დისკუსიაში,
დასმული კითხვები
არა მიზნობრივი და
უშინაარსოა, არ იცავს
ეთიკის ნორმებს
მონაწილეობს დისკუსიაში,
მაგრამ
დასმული კითხვები
ზოგჯერ არა მიზნობრივი
და უშინაარსოა.
მონაწილეობს დისკუსიაში,
დასმული კითხვები
ზოგჯერ არა მიზნობრივი და
უშინაარსოა, ვერ იცავს
ეთიკის ნორმებს
მონაწილეობს
დისკუსიაში, დასმული კითხვები
მიზნობრივი და
შინაარსიანია,
პასუხობს კითხვებზე დასაბუთებულად,
 იცავს
ეთიკის ნორმებს
აქტიურად მონაწი
ლეობს დისკუსიაში,
დასმული კითხვები
ღრმა, მიზნობრივი
და შინაარსიანია,
პასუხობს კითხვებზე დასაბუთებულად,
 იცავს
ეთიკის ნორმებს
საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა
ფაქტებსა და არგუმენტებზე
დაყრდნობით
უჭირს საკუთარი მოსაზრების გამყარება ფაქტებსა და
არგუმენტებზე დაყრდნობით
ნაწილობრივ ახერხებს
საკუთარი მოსაზრების
გამყარებას მწირი
ფაქტებითა და
არგუმენტებით

ახერხებს საკუთარი 
მოსაზრების
გამყარებას მწირი
ფაქტებითა და არგუმენტებით
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას ფაქტებითა და არგუმენტებით
კარგად ახერხებს
საკუთარი
მოსაზრების
გამყარებას
არამხოლოდ
ფაქტებითა და
არგუმენტებით,
არამედ
პარალელებითა
და ანალიზით



Комментариев нет:

Отправить комментарий