ქართულ ენასა და ლიტერატურაში საკლასო სამუშაოს შეფასების სქემა
ფასდება შემდეგი აქტივობები
|
1-2
დაბალი
|
3-4
საშ-ზე დაბალი
|
5-6
საშუალო
|
7-8
საშუალოზემაღალი
|
9-10
მაღალი
| |||||
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლის
აქტიურობა, მოსმენის კულტურა,
მობილიზება,
ეთიკური ნორმების დაცვა
|
პასიურია ,
გონება გაფანტული,
არ უსმენს მოსაუბრეს,
არ იცავს ეთიკის ნორმებს
|
საგაკვეთილო პროცესში ნაწილობრივადაა ჩართული,
პასიურია, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება
|
გაკვეთილში ნაწილობრივადაა ჩართული, უჭირს
ყურადღების კონცენტრირება ,
იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს, ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს
|
ხშირად აქტიურია გაკვეთილზე,
მობილიზებული,
უსმენს მოსაუბრეს,
იცავს ეთიკის
ნორმებს;
|
აქტიურია გაკვეთილ
ზე, მობილიზებული
კონცენტრირებული
იცავს ეთიკის
ნორმებს.
| |||||
წაკითხული მხატვრული ნაწარმოებისან ინფორმაციის შეჯამების უნარი,
ჯგუფში მუშაობა,
თანამშრომლობა
|
ვერ ახერხებს შეაჯამოს
წაკითხული ინფორმაცია,
ჯგუფის მუშაობაში არ შეა-ქვს წვლილი არ
თანამშრომლობს ჯგუფის
სხვა წევრებთან
|
ზოგჯერ ახერხებს შეაჯამოს
წაკითხული ინფორმაცია,
ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან
შეაქვს წვლილი, არ
თანამშრომლობს ჯგუფის
სხვა წევრებთან.
|
ნაწილობრივ ახერხებს
შეაჯამოს წაკითხული
ინფორმაცია, ჯგუფის
მუშაობაში ხანდახან შეაქვს წვლილი, თანამშრომლობს
ჯგუფის სხვა წევრებთან.
|
კარგად ახერხებს
შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს
წვლილი, თანამ-
შრომლობს ჯგუფის
სხვა წევრებთან.
|
კარგად ახერხებს
შეაჯამოს, გაანალიზოს
წაკითხული ინფორ
მაცია, ჯგუფის
მუშაობაში შეაქვს
მნიშვნელოვანი
წვლილი, თანამშ-
რომლობს ჯგუფის
სხვა წევრებთან,
არის ლიდერი
| |||||
დისკუსიაში მონაწილეობა,
კითხვების დასმა,
დასმულ შეკითხვებზე ადეკვატური
პასუხი, კამათის წესების დაცვა
|
იშვიათად მონაწილეობს დისკუსიაში,
დასმული კითხვები
არა მიზნობრივი და
უშინაარსოა, არ იცავს
ეთიკის ნორმებს
|
მონაწილეობს დისკუსიაში,
მაგრამ
დასმული კითხვები
ზოგჯერ არა მიზნობრივი
და უშინაარსოა.
|
მონაწილეობს დისკუსიაში,
დასმული კითხვები
ზოგჯერ არა მიზნობრივი და
უშინაარსოა, ვერ იცავს
ეთიკის ნორმებს
|
მონაწილეობს
დისკუსიაში, დასმული კითხვები
მიზნობრივი და
შინაარსიანია,
პასუხობს კითხვებზე დასაბუთებულად,
იცავს
ეთიკის ნორმებს
|
აქტიურად მონაწი
ლეობს დისკუსიაში,
დასმული კითხვები
ღრმა, მიზნობრივი
და შინაარსიანია,
პასუხობს კითხვებზე დასაბუთებულად,
იცავს
ეთიკის ნორმებს
| |||||
საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა
ფაქტებსა და არგუმენტებზე
დაყრდნობით
|
უჭირს საკუთარი მოსაზრების გამყარება ფაქტებსა და
არგუმენტებზე დაყრდნობით
|
ნაწილობრივ ახერხებს
საკუთარი მოსაზრების
გამყარებას მწირი
ფაქტებითა და
არგუმენტებით
|
ახერხებს საკუთარი
მოსაზრების
გამყარებას მწირი
ფაქტებითა და არგუმენტებით
|
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას ფაქტებითა და არგუმენტებით
|
კარგად ახერხებს
საკუთარი
მოსაზრების
გამყარებას
არამხოლოდ
ფაქტებითა და
არგუმენტებით,
არამედ
პარალელებითა
და ანალიზით
| |||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий