XI კლასი
ქართული
ენა და ლიტერატურა
სტანდარტი
წლის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები
მიმართულება:
|
||
ზეპირმეტყველება
|
კითხვა
|
წერა
|
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი
გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე
კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 2.
მოსწავლეს
შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება.
ქართ. XI. 3.
მოსწავლეს
შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი
საშუალებები.
ქართ. XI. 4.
მოსწავლეს
შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების
დროს.
|
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების,
იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს,
რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი
ინტერპრეტაციის დროს.
ქართ. XI. 7.
მოსწავლეს
შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება
მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური
სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია
მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია
სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
ქართ. XI. 11. მოსწავლეს
შეუძლია რეცენზიის დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შე-უძლია
სხვადასხვა ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
ქართ. XI. 13. მოსწავლეს შე-უძლია
ადეკვატურად გამოი-ყენოს სათანადო ენობრივ-გრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა სახის
ტექსტების შესაქმნელად.
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შე-უძლია წერის სტრატეგიების
გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий